23 dagar kvar!

Hejsan! inatt och idag har det varit jobbigt. jag sov ingenting inatt och mådde piss idag. ush! Jag åkte hem från skolan och sen så gick jag och la mig. Sov tills kl.15.30 så då var man iallafall lite utvilad! sen låg jag o tittade på film och sen så vilade jag lite till. Men jag tänker gå ill skolan imorn iallfall för vi har matteprov och det vill jag verkligen ine missa! ( det där lät konstigt..vem vill göra matteprov liksom?) nejmen orka vara kvar efter skolan och göra prov då på tisdag.. så näh jag går till skolan imorn.
Snart är det JUL!! :D jag älskar julen den är så mysig! jag vill ha pengar så att man kan handla massa julklappar! men vi slutar den 22/12.. haha två dagar innan julafton liksom, så jag får julshoppa efter skolan då ^^
 brukar ni ha någon tradition i eran familj när det är jul? vi kollar alltid på kalle anka :D
haha man börjar kunna replikerna utantill nu..
men nu ska jag duscha och sen ska jag sooovaa. Ha det superbra! 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0