4 December. ♥

halloj! orakde verkligen inte skriva något igår för jag ville bara ha en slappardag.
idag var det genrep på dansen från klockan 11.00 och jag kom hem sen och åt sen var det att åka tillbaka igen. det gick väll bra förutom att hälften av våran grupp inte var där.. och sen så lärde jag länna två stycken tjejer också! lollo är sjuk så hon kommer inte vara med på dansavslutningen :(
sen när dansen var slut så åkte vi till ming palace för att hämta mat som vi beställt, det var sjukt gott!
och ja, sen kollade vi på en film och nu sitter jag här. Jag håller på att krusa mitt hår tills imorn när avslutningen är =) fast kommer inte kunna skriva imorgon för det är temasöndag i kyrkan (med konfirmationen) från klockan 11.00-15.00 sen så är avslutningen från 16.00-ca 20.00. sen kommer jag vara helt slut!
nu ska jag fortsätta att krusa håret. kramkram!


                                                 ♥det är redan andra advent imorgon♥                                                            

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0