7 December.♥

tjoooolahopp! har haft en sjukt rolig dag idag :) jag var hos ortopeden och kollade mina knän. jag är typ farligt överrörlig i hela kroppen, man ska bara kunna böja benet i 40 grader som högst på ett visst sätt, och jag kunde böja 90 grader.. åhhh ja o så måste jag tydligen börja träna på gym också för att få mer lårmuskler ( han sa att jag hade för spinkiga ben)..
aah men sen så åkte jag tbks till skolan o hade lektioner o så..
sen så har vi spanskaprov nästa vecka som är 3 kapitel långt! :''''''''''''''( jag kan INGENTING! ush på spanska! 
dessutom  jag o lollo lyckades komma 40 min sent idag till konfan såklart ;)
men hon hade prov efter skolan o jag hade lovat att vänta på henne!
men nu mååååååååste jag plugga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0