9 December o snart jul! :D ♥

tänk, snart är det jul! det är bara.. eh jag orkar inte räkna x)
men det är inte lång tid kvar!

har sjukt mycket i spanskan så jag kanske inte kommer blogga så mkt under vecka 50:(
i helgen så ska jag träffa mina undebara syskon och systerdöttrar!
vi ska ha tjejkväll och sova hos Lilian min äldsta syster :)
ska bli grymt kul jag längtar verkligen!! ååh man blir så glad när man träffar dom!

idag så köpte jag ett linne som är slappt.
det är först som ett vanligt svart linne under, sen ett spetslinne ovanpå det liksom, skitsnyggt!
kan lägga ut en bild imorn :)
åt dessutom på min palace med världens underbaraste vänner!
 hade skitkul hela dagen. 
poss o kram skriver ett längre inlägg imorgon!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hade så sjukt roligt!! :D <333

2010-12-12 @ 02:47:59
URL: http://lovisabengtsson.blogg.se/
Postat av: Hugoinga

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-04-10 @ 11:44:38
URL: http://hugoinga.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0