Sitter och väntar på...

Sitter och väntar på att Evelina ska komma, tänkte gå ut och möta henne
vid bussen så att hon inte går vilse ;) sen kanske lollo kommer lite senare :D
hitills har jag bara slöat, lyssnat på musik och sovit.
Det var en jättekonstig natt. Jag vaknar 01.20 av att jag mår illa och skakar,
så jag ligger kvar i sängen och försöker andas lugnt men bestlutar mej
för att gå upp och ta en ipren..
sen går jag in på min egna toa, lägger mej på golvet,
och skakar som att det vore jordbävning under mej..
sen går jag och lägger mej och försöker somna,
jag börjar helt plötsligt tänka på julgranar som ska placeras som en fyrkant,och då mådde skit illa :O
FETT SKUMT!! julgranar liksom? guuuuud undrar vad jag drömde..
jag kanske drömde om fyrkantiga julgranar som..
näh jag vet inte xd men nu mår jag bra :D
hinner inte skriva mer för jag ska börja ta på mej ytterkläderna och gå mot bussen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0