6 December.♥

hej! hade som sagt dansfestival igår och jag somnade typ direkt när jag kom hem 20.30 :P det var skitkul och det gick superbra (Y) lärde känna massa trevligt folk också :) ååh längtar tills nästa danstermin!!

idag så gick jag upp klockan 7 eftersom vi hade sovmorgon, så skönt!
sen så fixade jag mig och gick till bussen. när jag gick av så fick jag vänta i typ huuuundra år på 11an för att den var försenad, sen när vi var tvungna att gå på i mitten så börjar jag leta efter ellen.
Jag hittar henne inte utan smsar o frågar vart hon är.. men jag såg henne iallafall inte så jag tänkte att vi var på olika bussar.
hahha sen när det går av massa folk så visar det sig att jag står precis ett trappsteg från henne ;)
ja,ibland ser man inte fast man är nära.
aah sen åkte vi till skolan o hade lektioner som vanligt :) när jag o lollo kom hem så pluggade vi lite och åt upp en halv kladdkaka som mamma bakat :D MUMS!!
sen blev jag och lollo flummiga som vi brukar bli när vi är tsm, så då bara blundar hon och ba "ta mig till mina skor " elr nåt.. sen går jag till mitt rum, haha jah o sen så bara flumma vi o masserade varandra med en massagegroda ;)
 sen höll det på sådär ett bra tag o vi pratade om killar ;D
jag har märkt att jag skriver mkt smilisar i mina inlägg men strunt samma :D:D:D
är typ övertrött så nu ska jag nog sova..
 sov gott dröm sött! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0