3 Advent♥

har varit borta hela helgen :D på fredan till lördan så sov jag hos lollo, skitkul var det! sen på lördan tills idag så sov jag hos min storasyrra med mina två underbara systerdöttrar ♥ vaknade klockan 4.00 på natten/morgonen att rebecca grät för hon hade drömt en mardröm, sen kom hon upp i våran säng oc la sig dig o kramade Lilian, men sen när hon vände sig om och såg att jag var där så blev hon en aning lycklig kan jag säga! hon la sig mitteomot mig, och kramade mig, ( jag kramade tbks såklart) sen så stryker hon med handen på min kind och säger "puss puss moster" awwie så sööött! Felicia låg mitt emellan oss och låg o kollade =) man kan inte ha sötare systerdöttrar ♥

imorn är det luciagrej, först ska vi kolla på skolans lucia i klosters kl 8.20, så vi får ingen sovmorgon :( sen så ska vi lussa för barn som har cancer,stackare!

här får ni en bild på varm choklad jag gjorde nyss med grädde och lite annat gott i ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0