Gott och blandat från den här veckan ♥

godkväll! vårat internet har inte funkat på hur länge som helst,
det var något fel på vårat modem så vi fick installera om hela alltihop.
men nu funkar det entligen! 

i måndags och tisdags gick jag och lollo på stan och tuna park, vi handlade julklappar
(och lite till oss själva) det var mycket kul!
Ebba gick med oss på tisdagen på stan och så handlade vi då också :D
vi fikade på wayne's coffee på tuna park. Man måste ju trots allt få ta en paus efter allt handlande ;)

¨          
             chailatte 30 :-                                        chokladcookie 22 :-


vi fick jullov i onsdags, våran buss kom tio minuter försent så självklart kom vi försent till avslutningen.. men vi missade inget ;)
sen åkte jag och Evelina hem till henne, vi tänkte göra "änglakola". Det är som en seg kola liksom :P
men det blev brännt och stenhårt, så vi testade att lägga det på en tallrik in i micron. Och självklart så smällter allt till en stor klump och stelnar på tallriken! så vi fick stå ovh skrapa bort all den fastklibbade kolan från tallriken (A) men sen så bestämde vi oss för att kolla på film; SAW 1. Här får ni en bild på den "goooooda" kolan









sen på torsdagen dagen innan julafton kom jag på att jag inte hade handlat klart alla julklappar än,
så då åkte vi ner på stan och gjorde det =) 
Och igår var det julafton! Hade mina två syskon med familj här =)
hade skitkul och fick nästan allt jag ville ha. 
Jag älskar julafton! Att få paket, att träffa släkten, och att bara rent allmänt umgås. Gör inte ni det?
Imorgon kommer mormor och morfar hit och ska äta stek som mamma ska laga =)
på måndag ska jag vara med Evelina, och tisdag med Linn.
Vi ska gå på Harry potter eftersom vi är efterblivna och inte har sett den..
 men då bär det av! sen ska linn sova hos mej och ha tjejkväll :D
nu ska jag kolla klart på sweeney todd som går på 3:an!
Lägger ut lite random bilder. 
Puss hej!  


Tändsticksask jag gjort        




  världens bästa film             härliga sockor från g.mormor


  
         Sweeney Todd                               mums!


            
           här har ni mej! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0