Har fyndat :D

var på stan och gjorde en massa kul :D först kom jag ner på stan 10.20 eftersom vi skulle mötas då,
sen ringde linn och sa att hon hade fått punka på hennes cykel så hon fick gå hela vägen stackarn.
sen kom hon typ 25 min senare och då gick vi på stan. Köpte ett par jeans från gina tricot,
ett par tights från JC, två par linnen från JC, en mascara från KICKS och ett par örhängen från UR & PENN,
är skitnöjd! vi åt på bambu city lite senare, och det var första gången jag  sen gick vi på bio klockan 14 och såg på Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1.
Den var bra! sen efter det så tänkte vi gå och bowla, men det var himlans mycket folk
 så vi gick och fikade på espresso house. Linn bjöd mej på en stor Chai Latte ( är galen i det (A)  ).
sen så gick vi på stan tills klockan var sju och därefter åkte vi hem.
Och idag så har jag handlat till nyårsafton, vi köpte raketer som hette "stardust" och tomtebloss
som var en halv meter långa, tänkte köpa tomtebloss som var 1 meter men det fanns inte där vi var "/
Sen åkte vi hem och åt lite soppa mamma hade gjort. med bara 4 minuters mellanrum får jag två sms,
ett från min syster Lilian och ett från min vän Lovisa. Och båda frågar och jag vill dra ner på stan.
Fick syrrans först så hon hämtade mej lite senare, sen bar det av till både stan och Tuna Park ;)
köpte julklappar till Linn, armband till mej, och två nagellack från KICKS för endast 19 ;- styck!
älskar att fynda! och jag har myst med mamma och pappa nu på kvällen och kollat på Tv o bara slappat, drack nyss Indian Chai Te och det rekomenderar jag! Finns i de flesta butiker. Kan slänga upp en bild på hur det ser ut imorn! Men nu ska jag gå och börja göra mej iordning för sängen, har vart uppe till jättesent på nätterna så nu ska jag lägga mej tidigt(förhoppningsvis iallafall) lägger väll upp lite bilder från igår,
och en bild på mej som jag tog idag.

HARE BRA TRALALA!



                        yummie!





                                         Linn & Jag



                         maten..




                             Jag för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0