åh jag längtar till allt!

kom nyss hem från dansen (ragga) och det var megakul som vanligt! vi gjorde placeringar och så fixade vi till dansen, och det gick väl bra tycker jag när man väl lärt sig allt! om två veckor så har vi dansuppvisning på söndag, och på lördagen innan är det genrep :D
Imorgon så ska jag träffa mina två underbara systerdöttrar Rebecca & Felicia. Rebecca fyller 2 år imorgon så jag köpte en jättefin present till henne idag. Det är två rosa paljettrosetter som är hårspännen, kan lägga in en bild imorn! och Felicia är bara några månader, ååhh man känner sig så älskad när man är med dom för att Rebecca blir alltid avundsjuk när jag håller i Felicia, en gång sa Becca till henne: Det är min moster! lite på skoj , gulligt tycker jag! aah, sen på söndag har vi luciakonsertt i stålforsskolan.. det kommer väll gå.. dåligt. nä men asså vi har inte ens sjungit alla låtar vi ska sjunga då, och vissa låtar har vi bara sjungit hälften på, och vissa låtar låter inte bra alls :( aja man får "vinka och le,vinka och le" haha ;D

jag o lollo tänkte ha en pluggdag idag innan dansen, men blev det så? Nääh.. jag skulle köpa en present men vi fastnade på stan i typ tre timmar och gick runt o kolla i en massa affärer :D jag köpte ett illrött läppglans som är jättesnyggt för bara 40 kronor, ett riktigt fynd tycker jag allt! och på fredag så ska jag och lollo åka ut på en liten resa.. berättar inte nu utan ni får läsa imorgon kväll ;).. haha omg, jag o lollo köpte ett stort tuggumi idag på godisland, sen på bussen så började hon asgarva åt mig, för jag hade det stora runda tuggumit i kinden för att det var så hårt, så hon började garva så mycket att det sprutade ut vit saliv från hennes mun på hela mig! har aldrig garvat så mkt! HAHAHA

 aja puss nu ska jag plugga!






Kommentarer
Postat av: Lovisa

"le och vinka, le och vinka" inte tvärt om.. men dom flesta låtarna lät ju faktist bra. <3

2010-11-24 @ 22:05:34
URL: http://lovisabengtsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hahaha, du ba; det ser ut som sperma!! (Y) <3

2010-11-24 @ 22:06:25
URL: http://lovisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0