blandat<3

Kom hem för typ en halvtimme sen :) det var sjuuuukt kallt ute idag! jag satte mig vid datorn för att skriva mitt tal och plugga till spanskan som vi tydligen har imorn, men det går ju inte att undvika att skriva lite här ;) just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar (och skriver här uppenbarligen), längtar tills imorgon för då är allt plugg skit över! men jag har biologiprov på tisdag men det är ju ett tag kvar :D åh gud vad jag är sugen på en chailatte! tänkte göra en förut men vi hade inte ingridienserna hemma :( imorgon ska jag som jag skrev tidigare kanske ha en skräckfilms kväll/natt med min underbara kompis ♥ hoppas att det blir av men hon skulle ringa mig ikväll! aja nu håller lollo på att skriva glosorna i spanskan till mig så kan inte skriva mer.  gud vad blandat jag skrev i inlägget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0