filmlördag!<3

sitter och kollar på en film på 3:an som är rättså bra faktiskt :)
har varit på barnkalas idag det var mycket gott och kul!
imorn så är det luciakonsert 17.00 i stålforsskolan, hoppas det går bra :D
vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig :( men det fixar sig då!
och jag köpte vinterskor idag som jag längtar efter att få använda :D
 det är ju första advent imorgon, åh julen närmar sig! vad tycker ni om julen?
jag älskar den, det är så kul att träffa alla och få/ge paket :D
aja nu ska jag kolla klart på filmen ha det bra!      



 tyckte bilden var mysig<3
    

                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0