gokväll:)

igår hade vi luciakonsert och det gick bra tycker jag! fast det var skitstressigt att byta om efter lucia tåget (vi som var med i det förstås) men vi hann precis :D sen var det typ en kille som svimmade (?).. stackarn!
 idag har vi varit komplediga hela dagen oh det var riktig skönt att sova halva  ^^
vi hade musikal grej idag också och det gick bra :D "VI PRATAR OM RABARBER!" asså hahahaha xD
aja nu ska jag läsa sandor/ida (inte med vilja) utan vi ska skriva en resonerande text om den?.. ååhh fy vad tråkigt! menmen det är bara att göra som man blir tillsagd så att man får ett bra jobb i framtiden så att man kan köpa maaaaasssaaaaaa kläder!! fast jag vet inte vad jag vill bli :( jaja ska väll läsa nu puss o hare bra!





gammal bild men tycker om den till höger :)


Kommentarer
Postat av: Inz

vilken fin blogg du har gmn <3 fina bilder btw(cyklarna hos mig osv ) (Y)

2010-12-04 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0