klagar på bussar ;d

åt nyss tacos till mat som pappa lagat :D ååhh jag ääääälskar tacos! men nu håller jag på att måla naglarna men jag har inte bestämt vilken färg jag ska ha än, blir nog korall! Juste, jag va på tuna park idag med mamma i många timmar :) jag köpte en tröja som är leopardmönstrad, jeans sen så köpte mamma två tröjor till mig som jag valde att vilja få i julklapp. ååh jag bara älskar att shoppa men jag är dålig på att spara alla mina pengar, de är alltid slut typ 5 dagar efter jag fått dom (A) menmen livet är till för att leva..

är det någon mer än jag som hatar vissa busschauförer?! ussshh på dom! imorse när vi satt på bussen så plingade det först på en busshålsplats (eftersom nån ville av?..) men ingen gick av, sen så fort han körde vidare utan att någon gått av så plingade det igen, så han stannade, och ingen gick av! han blev skitförbannad och stod på busshållplatsen ett tag med dörrarna öppna och motorn igång fast det var ingen som gick av iallafall.. på nästa busshålsplats så plingar det IGEN!!! gissa om någon går av? NEEJ! ååh så då stänger han va motorerna, släcker ner alla lampor i bussen, öppnar dörrarna till bussen, och väntar. han står där med alla folk som ska till skolan och väntar på att någon människa ska gå av bussen. men inget händer. så till slut efter hundraaaaa år så är han tvingad att köra iväg för annars skulle han säkert bli en halvtimme försenad.. sen nästa busshålsplats så är det några som säger att de ska av, (de som går på engelska skolan) och när de gått av så slutar det att plinga.. så ni kan ju gissa slutsatsen. det var alltså någon/några från engelska skolan som antingen roade sig eller råkat lute sig mot en knapp på 48930 busshålsplatser! haha jaja.. och justia i förrgår så var våran buss knasig, motorn la av så fort den stannade, en gång la den av i rondellen när en massa bilar kom men den startade direkt, haha vi trodde vi skulle dö eftersom att den ibland bara stannade och stängdes av xD ååhh ibland önskar man ju att man hade bil :P aja nu ska jag måla naglarna och sen kolla på nån film elr nåt :D (orkar inte rätta om det är något stavfel men skitsamma ni fattar ändå) Puss och kram godisbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0