TACKTACKTACK! <3

tjooooooosan! kom hem halv 9 igår kväll och efter det så pluggade jag hela kvällen =)
var hos min syster och mina 2 systerdöttrar och min systers man, Rebecca blev superglad av hårspännerna hon fick av mig :') åhåhåhåh!!!!!! jag fick FYRA stora kassar med BARA KLÄDER I!!!!!!!! gissa om jag blev överlycklig, det var som julafton! så nu blir det att försöka göra rum i en låda så att den blir tom, sen i garderoben.. annars får ju allt inte plats ;) glömde nämna att jag fick det av min systers kompis Camilla, TACK! 


idag har jag tillbringat eftermiddagen med Linn Fredriksson, skulle ju egentligen ha tagit en random buss med lollo, och åka så långt man kunde komma ;) alltså en buss som går t.ex.till stockholm, men hon skulle på bio med bekanta så det gick inte :P men hade ggrymt kul med Linn! först när vi kom hem till henne så åt vi en jättegod kladdkaka med en massa sprutgrädde på! vi försökte komma på varför den inte smakade något, och det visade sig att den var osötad -.- haha men det var gott!! sen åkte vi till deras nya lägenhet som de ska flytta till nästa vecka och kolla runt där :D åkte hem runt 18.30 och åt med familjen, det blev "friteratde potatisar" från ekängen, o kyckling :D MUMS!! sen kollade vi på en film som jag inte kommer på vad den heter men vi ska kolla klart på den imorn för mamma var för trött.. aahh och nu sitter jag här och skriver i mitt rum, och så har jag lite ljus tända :) nu ska jag nog lägga mig så att jag är pig imorgon på beccas födelsedagskalas :D
har ni gjort något speciellt idag? hare bra puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0