tjoooobreee

åhåhåhåh jag har fortfarande inget internet på min dator :( men just nu sitter jag vid mina föräldrars dator som jag egentligen inte får göra, men det är ju inte mitt fel att jag inte har internet.. ska skälla lite på pappa idag ;) Nu är det entligen vår! det är så sjukt varmt ute och solen skiner. Och dessutom är det påsklov. Fast det känns inte riktigt som det eftersom att vi övar varje dag till musikalen förutom idag. Det är nämligen så att vi har premiär på fredag i ungdomshuset av musikalen " I want to break free". Den är baserad på queen och är riktigt bra! kostar bara 30 spänn om man inte förbokar :D
 Evelina kommer närsomhelst till mig, och rebecca också. Sen får vi se vad vi hittar på ;)
Ush man börjar bli himlans nervös inför premiären.. men nu är evelina här så jag ska vara lite social med henne pussssss!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0