äventyret i 7 timmar ;)

tjaaaa! berättade ju aldrig vart jag var på mitt lilla äventyr i måndags, och det var i västerås med becks! eller berättade jag det? Aja då får ni läsa det igen.. Vi tog tåget efter skolan och sen började shoppandet. Vi hade galet roligt även fast det spöregnade! Vi drack kaffelatte/chailatte från espresso house (take away) och då kom det fram en gubbe till oss som sa: "FAN VAD NI SUPER!" hahaha trodde jag skulle dö av garv!  idag hade vi en sån här dag som var lite sådär halvseg, fast vi hade 3 timmars håltimme så det var najs! jag och eve begav oss till hällby på ett litet uppdrag, fast innan det så åt vi kebabpizza ;) sen drog vi ner på stan och gick runt där. Och vet ni? det luktar typ bränt i mitt rum och jag har ingen aning om vad det är :o ska kolla upp det!

Peaceeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0