En kär hemlighet..

nyvaken tjej som snart ska dra till västerås, det är jag det! Har nyss käkat frukost och snart ska jag åka till husvagnen i västerås och övernatta där ;) Va med bästavän igår och hade det überbra! Först cyklade vi till slagstaglass och köpte deras största glass som vi delade på. Sen cyklade vi till stan och blev genomblöta eftersom det spöregnade.. Sen Va vi inne på en piercingbutik i över en timme o snacksa med nån kille som jobbade där eftersom det var värsta ovädret ute. Sen lite senare drog jag hem o käka pizza.
Ska jag beratta en hemlighet? har har blivit lite smått kär i ulrik! Awwwhe, han är nog olagligt söt och sjunger olagligt bra!
Slänger upp en bild på honom till er så att ni får dreggla lite ;)


Kommentarer
Postat av: :)

bara små kär? jag är jättekär!!! :$

2011-08-20 @ 12:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0