Fest hos mange..

mornmorn! I fredags var vi i parken zoo med typ nästan hela skolan.. Vi gick och kollade på dom gölliga djuren och ah, sjöng! Sen var jag med eve och kollade på film. I lördags var jag i västerås tills igår. Jag tog med mig datorn för att kunna blogga men självklart hade jag glömt lösenordet -.-  idag är det väll en vanlig tråkig dag i skolan, våran tidigaste dag faktiskt. Jag och becks ska ses innan skolan börjar och ha lite kul ;) alltså jag menade inte så...! vi ska hitta på något kul på stan :D hahahahhaahah.. har bestämt mig för att göra en videoblogg idag, ska bli lite bättre på sånt! Så håll utkik ikväll så dyker det upp någon ;) pusshejkorvpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0