lite tips!

kollade på två filmer idag, och som vanligt får man en tankeställare. Är man bara en roll i världen? Är allt bara ett spel? Eller är allt på allvar? ja, man kan ju undra... Sitter just nu och lyssnar på lugn musik, älskar att göra det på kvällen om man vill varva ner! Det är ett tips till er som har svårt att somna, sätt på bra lugn musik som ni gillar =) Man ska egentligen inte sova med musik, visste ni det? Det förstör tydligen ens sömnbalans, man sover dåligare och kan bli lätt grinig på dagen. Bara ett tips ;) Jag lyssnar alltid på musik när jag pluggar, jag koncentrerar mig bättre eftersom jag stänger ut världen. Tycker det är löjligt att man inte får lyssna på musik på vissa lektioner? Man koncentrerar sig mycket bättre då! Iallafall många från min klass vad jag har hört ;)
Ska nog lägga mig och sova snart, mamma fyller som sagt år imorgon så jag vill inte se ut som en zombie då!

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0