TURKIET, HERE I COME!

tjaaa! Var som sagt med syskonbarnen i förrgår, det var askul!
Vet ni? jag åker till turkiet inatt! Eller ja... jag åker 02.00 hemifrån mig och planet går klockan 07.00 ;)
vi åker till staden Alanya och ska hade skitbra! Har dock inte packat än så det måste jag göra nu ;)
En sak är lite knäpp: Planet går 07.00 på morgonen och då borde de ju servera frukost? Men vi ska tydligen få mat då ( typ som lunch) hahaha fett galet! Enligt mig iallafall ;) Ska bli så grymt kul och skönt.
Kommer dock inte kunna blogga något på hela veckan men det kommer en bildbomb när jag kommit hem, det låter väl bra?



vädret är sjukt bra! Som ni ser. Jag ska bli bruuun som jag vet inte vad hade jag tänkt. Kanske hinner med något inlägg senare idag för nu MÅSTE jag packa! Kyssen på kinden eller någon annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0