Borde få pris i..

Borde få pris i att blogga, right? ;) Har varit dunderfokuserad på skolan och min fina pojkvän den sista tiden, men imorn får jag jullov så då blir det ändring på det dåliga bloggandet! :) Det som har hänt under tiden då jag inte bloggat är:

•Blivit kär♥

• Skaffat världens bästa pojkvän som jag älskar av hela mitt hjärta, visst vi bor en bit ifrån varandra, men jag älskar honom oavsett! Är så grymt glad att jag har honom, skulle inte klara mej annars. Hahaha och våran humor in my ♥! Älskar dej Marcus♥

• Pluggat sönder, höjt mina betyg.

•Varit med mina fina vänner

•Handlat julklappar

•Träffat älsk

•Garvat ihjäl mej som jag gör varje dag!

•Skrivit en låt :)

Så, det var lite av det jag har gjort. Imorgon har jag julavslutning som man har längtat galet mycket till :D Nu ska jag få lite skönhetssömn ;))
      
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0