5 Februari

Tjoobbbaaa! jag har varit sjuk i en helv vecka så jag har inte kunnat skrivit något :(
Mår fortfarande inte superbra men jag har inte feber iallafall. Har haft 39-40 graders feber hela veckan,
och sen har jag varit jätteförkyld och hostat. Har heller knappt kunnat röra på mej utan att bli yr och känna mig svimfärdig :/. Men nu jäklar ska jag inte vara sjuk längre! Mitt rum ser ut som ett bombnedslag,
och jag har dessutom missat ett prov, och sen måste jag hinna skriva om alla ämnen tills på måndag då jag har utvecklingssamtal. Så jag har rättså mycket att göra idag trots att jag inte mår helt bra. Men nu när jag har setat inne och bara kollat på tv hela dagarna långa så vill jag ut och hitta på något roligt och röra på mig! Men jag måste plugga som vanligt :( Så nu ska jag städa undan lite i mitt rum (om jag orkar) sen plugga lite. Och justia, över halva våran klass har varit sjuka hela veckan, en dag var det tydligen bara 11 stycken :O men nu ska jag ge mej!
Kramiz på er alla<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0