hej IG hejdå jobb..

heiihopp gummi... flopp!!  sitter och pluggar lite till Engelska provet som är imorgon. Vi har knappt fått reda på vad det är vi har i prov (?) vilket är lite.. jobbigt! så man får väll helt enkelt göra det bästa man kan och hoppas på ett hyffsat bra betyg. Jag var ju sjuk hela förra veckan :( så jag orkade verkligen inte skriva då eftersom jag mådde så himla dåligt. Men nu jäklar ;) Jag har pluggat varje dag nu i veckan eftersom vi hade fysikprov igår, det gick faktiskt bra, hoppas på ett VG! Men engelskan har jag inte så stora förväntningar på direkt. Men nog om en massa tråkiga prov!!

Det har kommit så sjukt mycket fina vår kläder som man vill köpa! Åååhh jag längtar tills man bara kan gå runt i ett par jeansshorts och ett linne. DET ÄR SÅ UNDERBART MED SOMMAR!! Och det är ännu finare om man har hål i naveln.. Men jag får inte ta hål  i naveln (men det ska vi ändra på!).  Och sen blir man ju så brun och fin :D

Nu ska jag krypa ner i sängen och plugga lite med en kopp té tänkte jag :)

puss och kram på er allihopa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0