Queen Musikalen

hejsan! Har haft mycket att göra idag så jag har inte haft tid med datorn.
 Jag köpte en ny mobil idag,en röd HTC Wildfire ;)
är så himla nöjd med den förutom att simkortet inte funkar, så jag kan inte ringa, smsa, eller gå ut på internet
:( men hon glömde att fixa simkortet i butiken så pappa ska dra dit imorn när de öppnar och fixa det :)
Imorgon kanske jag skriver ett litet inlägg på morgonen om jag hinner.
Ska nämligen på musikal rep imorgon hela dagen, vi gör ju en musikal/föreställning baserat på queen.
Hoppas den blir bra!  Den börjar 12.00 och slutar senare mot kvällen.
Kollade på filmen Eight below idag och den var så sorglig! *snyft* men den var bra! 
 Aja, hinner inte blogga något mer ikväll för jag måste plugga till manuset.
Vet inte hur jag ska lära mig mina repliker på en kväll men det går nog :D
Puss och kram o godnatt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0