RENSAT!

Har rensat mina garderober lite och gjort fint! det är sällan jag gör det så jag tänkte passa på nu när man har lov. Annars har jag bara slappat och kollat på tv med pappa. Mamma har vart med syrran idag. Men nu är hela familjen hemma (Y) Ska äta lövbiff med klyftpotatis och lite sås här hemma, mumsigt som fan! Sen ska jag försöka krympa lite kläder i tvätten som är på tok förstora! Mest jeans och ett linne. sen har jag klippt av ett par pjamasbyxor som är förkorta till ett par snygga sovshorts istället. Smart va?
Förresten! Det har gått en varg/räv på våran tomt, hjälp! Vi läste i tidningen någon dag att det finns varg och räv här i borssökna. Och nästa dag på morgonen när pappa kollade ut genom fönstert, såg han jättelika spår som troligen var av en räv. Det var inte någon stor hund eftersom det bara finns små hundar i vårat grannområde. Pappa ba; Då kan vi hänga ut en köttbit till djuret,
Jag: Är du knäpp eller?! Då kommer det ju komma tillbaka varje natt O.o
Pappa; Hahahahahahahahahah jag skojja ju bara!
Asså ._.
Och det var liksom "släpspår" också.. Sen hade den kissat i våra enbuskar, snuskigt! Hahaha men nog om det!

Imorgon ska jag vara med evelina en stund, har ju hennes nycklar dessutom och en ska hon köpa hårfärg :D Får väll se vad vi hittar på sen. Lovet går på tok för fort enligt mig. En vecka är som att knäppa med fingrarna och sen är det över :( Men man får ju vara glad att man har lov överhuvudtaget :) Nu ska jag inte skriva mer, ska gå och kolla om jag kan hjälpa till med maten ;)
PussHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0