MITT FÖRSTA MVG♥

Godmorgon! nur är det äntligen lov! en massa ♥ på det! jag tänkte skriva det jag har gjort under veckan:

Tisdag: I tisdags så var det en vanlig skoldag, gjorde dessutom SO prov som jag fick MVG på! Blev sjukt glad eftersom det va mitt första MVG :) Sen så hade vi basgrupp med konfirmationen som vi har varannan tisdag. Eftersom jag och Anton och Becka gjorde prov så kom vi dit 17.30.. och det börjar typ klockan 16 ;) så vi var så jäkla hungriga när vi kom dit! Man brukar alltid få mackor och sånt klockan fyra innan det börjar. Så när våran ledare sa att vi hade 5 min paus så rusade vi ner och åt typ 4 mackor på 5 min B-) Hahahaha måste berätta det här (kanske inte låter så kul om man inte var där) Men iaf.. På gudstjänsten så sjöng vi en låt "Du är en bön" och det var Becka, Anton, Jag och Lollo som satt på samma bänk. Och så sjöng jag och Lovisa en överstämma, och på andra versen så sjunger Anton överstämman med oss ( den är verkligen jättehög i tonen) asså det var fan pinsamt så mycket som jag satt och garvade! Dessutom tappade jag psalmboken golvet :C  Jaa, det var det som hände under min underbara tisdag♥

Onsdag: Gjorde jag inte så mkt, va i skolan och sen åkte jag hem och pluggade lite.

Torsdag: Åkte jag hem efter skolan och pluggade lite och bara slappade helt enkelt! ♥

Fredag: Hahahaha igår var nog världens knäppaste dag. Jag och Eve gick på stan ett tag, fikade på Espresso house och pratade och hade det bra♥ Vi delade på en mocha latte som var såå god!! Sen följde jag med henne till tågstationen för att hon skulle till sin kille i Kungsör. Och så väntade vi i typ hundra år på att få köpa en biljett men det var hur många som hels som trängde sig fast man har kölappar, så tillslut pratade jag och evelina högt med varandra och sa att hon kommer missa tåget om hon inte får köpa en biljett nu, tåget gick liksom 16.00 och klockan va 15.55 :P  Så då fick hon det efter ett tag iallafall ;) Men sen var tåget inställt och det skulle komma en ersättningsbuss men det var redan full så hon kunde inte ta den. vi stog ute och väntade tills halv fem, sen gick vi in ett tag, sen ut igen. Och då frågade vi en busschaufför och han sa att det skulle komma en buss klockan 17.00.. Kom det nån? nej, så hon fick gå på hans buss istället som skulle till Arboga. Men han släppte av henne i Kungsör. Så snällt av honom!

Idag: Så ska jag vara med sanna! Så nu ska jag gå och göra mig iordning.
Puss på er alla söta och rara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0