Vill ha sommar nununu! :love:

tjoolahopp på er alla söta och rara! Igår gick jag upp halv 9 och åkte sen iväg till stan för att möta upp Anna. Vi gick på tuna park ett tag och sen åkte vi hem till mig en kortis och åt. Sen åkte jag tåg för FÖRSTA gången!! haha det var väll inget speciellt att åkte tåg :P Så det är därför jag inte har bloggat för att jag har varit i strängnes i två dagar. Men nu är jag ju här ;) hade så grymt kul igår med anna :) vi hade spa och badade och hade ansiktsmask och tända ljus vid badkaret. Låter som värsta romantiska grejen man ska ha med sin pojkvän men det var faktiskt en tjejkväll som behövdes väl! vi försökte baka wienerbröd men det gick åt helvete :D men det gör inget för vi hade ju kul iallafall ;) nej nu kan ni få lite bilder!





vill ha sommar nunununu!!  :rolleyes:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0