ååhhh

åhh vad sur jag blir! skrev värsta långa inlägget igår men det publicerades inte, även fast det stod som det brukar att "detta inlägget har publicerats och kommer nu synas i din blogg" så finns dett inte där :O inte i utkast helelr! åhh jag kommer ju inte ens ihåg vad jag skrev :(
 tänk, det är bara en vecka kvar på lovet. Ibland går tiden alldeles för fort när man har roligt. Idag ska jag försöka att vara med någon och om jag inte är det så kommer jag nog försöka plugga lite i SO eftersom jag har prov i det första dagen efter lovet..
Jag är faktiskt nöjd men mina betyg! Ska plugga stenhårt nu på vårterminen så att man kan bli vad som helst i framtiden :D vet ännu inte vad jag vill bli "/. Men nu ska jag vara lite social i telefon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0