blandat, sur tant, 500

min rubrik är skum ;)
nu är jag nyduschad och fräsch! kom hem från stan vid klockan halv åtta, sen åt jag och stack till lollo :D
vi kollade på filmen "Love At.." haha jag kommer inte ihåg vad det sista ordet var.
Sen poppade vi popcorn i deras "fina" kastrull som blev brända... typiskt oss.. Jag kan lägga upp bilder imorgon på vad jag köpte. Köpte en rakhyvel som var awesome! Vi har som vanligt kul när vi går på stan med varandra, flummar runt från butik till butik. Och springer som psykopater när vi inser att vi har två butiker vi måste in i för att vi ska handla, fast varuhuset stänger om 3 min :O men vi hann! och mitt busskort är borta, fan!
ska leta i varenda hörn i huset imorn för jag måste verkligen ha det! busschaufören sa att om man inte har någon bussbiljett och det kommer en kontrollant, så får man böta 500 SPÄNN!
uuäähh hellre att man betalar 11 kronor istället för 500!
måstee få klaga på en sak! H&M's bh:ar! asså, jag testade försjutton 70 C och jag kunde inte ha den!
och 70 D finns inte :O dom gör hur konstiga storlekar som finns! ååhhhhhhhh jag blir så sur!
så ja, nu går jag runt med en läskigt förliten bysthållare ( <---HAHAHAHA) och får skavsår. FFFFF.....
haha men nu fick ni läsa att jag klagade som en sur liten tant som inte hittar sina löständer..? menmen.. 
Har haft en superkul dag♥ jag ska till ortopeden imorgon och få inlägg efter som att jag är överrörlig.
Man ska normalt vara ca.40 grader men jag är 90. Alltså i hela kroppen liksom! fett skumt :P
 men ska sova nu hoppas ni har det bra! 



Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAHAH <3

"LoveActually" <3

Pussirumpan!

2011-01-04 @ 22:39:30
URL: http://lovisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0