busskaos i hela stan :(

sanna åkte nyss hem. Bussen var helt skum, alltså den kom aldrig på säkert  40 minuter :O
så vi fick ta en annan istället. Sen så åklte vi hem till mej efter att ha väntat på bussen i en timme,
 sen lagade vi mat :D det blev ostmakaroner med en massa köttbullar!
efter det pluggade vi matte, det gick skitbra! är jättestressad över skolan just nu :(
 har en redovisning i engelskan som typ ska vara klar imorgon.
Och vi var några som valde att göra en teater istället för att skriva en hel uppsats.
Vårat tema är "narnia". och vi har knappt börjat!! uäähh!! sen så har jag prov på torsdag,
 sen har jag glosor tills på fredag sen har jag spanska prov också :S
åhhhh blir väll att vara hemma varje dag och plugga, vill ju liksom höja betygen
 ett snäpp till så att man får MVG. Nu ska jag plocka undan lite i rummet och sen sova.
Eftersom att jag typ inte sov inatt. Kunde verklige inte somna,
Klockan två somnade jag men jag vaknade klockan fyra av att min katt kraffsade på allt
möjligt i mitt rum. Men mest dörren som går från mitt rum till altanen. HÖLL PÅ ATT BLI GALEN!!!
så jag är skittrött nu!! första dagen gick rättså snabbt :) fast man orkade inte någonting alls kändes det som.
Aja ha det bra skriver inget mer inlägg!! och nu kanske jag inte skriver lika mycet på bloggen
när det är skola och så eftersom att den går först. Pussss!




Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

Tack för att du är med och tävlar om ett valfritt sycke värde 200:-

2011-01-16 @ 14:11:00
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0