••♥••♥••♥••

sitter och lyssnar på låten Hero med Enrique Iglesias som jag bara älskar!
vet inte varför,
 men jag bara älskar den! vi kom hem för ca.
en timme sen från bion, den var faktiskt bra men 3D effekterna
 kunde ha vart lite bättre och skärpan också.
Men den var bra! Det gick väll sisådär med att träna till musikal dansen,
vi flummade mest runt och filmade ;) haha men kyss på dagen iallafall!
nu ska jag sätt mej och fixa naglarna,
de ser förskräckliga ut! och sen ska jag ta ett varmt fotbad till det.
 Mamma hitta otroligt nog vårat fotbad som vi trodde var helt borta!
 Sen blir det väl lite bodyscrub på det också med en härlig doft av körsbär.
Hoppas ni har haft en härlig dag för det har jag!
kanske skriver lite senare om jag orkar, lovar inget ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0