Fläckar...

Tjenare! idag har jag varit grymt seg! gick upp runt klockan 12 och åt frukost,
sen följde jag med mamma och pappa för dom skulle göra en massa ärenden.
Kom typ hem halv fyra och kollade på film tills klockan sex.
Sen färgade jag mitt hår mörkbrunt!
Färgen räckte inte så jag ska åka iväg imorgon för att köpa mer.
Kan ju inte ha ljusa fläckar i huvet liksom ;)
imorgon måååste jag verkligen plugga eftersom att jag har två prov precis när lovet börjar.
 Ush jag avskyr prov!! Btw, jag har insett en sak, jag älskar läppglans!
är typ beroende av det eller nåt.. men that's my thing ;) 
Köpte ett blått nagellack från H&M som sticker ut!
Älskar att ha starka färger på naglarna,
det beror helt enkelt på vad jag är på för humör.


Här kommer lite bilder!



hade en "fixa naglarna dag" förut, blev skitbra resultat som jag glömde fota!




            hhahaha gammal ful grimasch bild ;)



                             våran fina julgran :D



    
             alltså ni måste testa den här underbara drinken!! ♥


    
                                   min nyinköpta BH



              mitt nya blåa nagellack (skitsuddig bild jag vet)



Det blev en del bilder, men nu har jag ju faktiskt äntligen
hittat min datasladd som har varit borta ett tag.








Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du har hittat den BH!!! :D <3333333

2011-01-09 @ 20:48:01
URL: http://lovisabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0