Hjälp mej?

Hejsan!  igår så var jag med bästavän, jag pkte till henne när klockan var runt typ 12 tror jag?
 sen efter ett tag så GICK vi till stan i snöstormen bara för att jag inte har något busskort :(
tappade det på bussen förra veckan. BUHUU!! sen var vi på stan ett tag men till slut så gick vi hem.
Då åt vi stjärnmakaroner som är såå gott :D sen flummade vi lite som vi brukar ;)
idag så har jag faktiskt bara slöat bortsett från att jag har städat.
Plockade undan alla mina julprylar så nu kämnns det jättetomt här hemma.
Och jag kollade på Lets Dance, hejar nog på alexander tror jag!!
jag vet fortfarande inte hur man lägger in videoklipp på bloggen, någon som vet??

kyssss på läppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0