Problem med publ..

åhhh inget funkar som det ska! jag har inte kunnat skriva inlägg på flera dagar, det raderas av sej självt :O så får se om det här publiceras :( Igår skrev jag iallafall:

"tjehhna ;D

Fixade en bild med en massa modegrejer på men det sket sig totalt när jag skulle lägga upp den här.
 Så jag får lägga upp de "styckvis" istället :D Temat för bilderna är "Budget från H&M under 51 spänn" .

Idag har jag varit så jäkla slö, bara kollat på tv och kollat på film (: Kollade nyss på filmen "Den utvalde" med mamma och pappa, och den var AWESOMEEE!
Imorn ska vi dessutom fira mormor som fyller 65 Unga År! träffar väll kusinerna och så som vanligt. Undrar vad jag ska ha på mig? Bestämmer väll imorn och slänger upp en bild på hur jag ser ut om jag hinner ;)) nu ska jag måla naglarna i någon sprallig färg :D "

Sen så laddade jag nyss upp massa bilder (budget under 51 spänn" men de raderades :O får väll försöka ikväll igen.. Vi ska som jag skrev fira mormor som fyller år idag :) Ska nog ha på mej spetstights och något fint till det, har inte bestämt mej än :) men nu ska jag göra mej iordning!


With Love//Nathalie♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0