Sena sommarkvällar med dom bästa♥

Godmorgon! Mamma och pappa har åkt iväg för att hjälpa min syster att flytta hela dagen/kvällen. Så de kommer hem någon gång ikväll. Så jag har hela huset för mig själv! :D Tänkte plugga lite och kanske baka något gottis. Jag har dessutom upptäckt att jag tar kort på precis ALLT! så fort det är nylagad mat eller bakat eller något annat så springer jag och hämtar mobilen/kameran och tar kort ;) så jag ska nog spara ihop lite pengar till en riktigt bra kamera som jag kan fota med i sommar.
Åh jisses vad jag längtar till sommaren! gör ni också det? Eller egentligen, vem gör inte?! Det är så himla underbart med sena sommarkvällar med sina bästa vänner, och att bara kunna gå runt i shorts och linne, att kunna sola bada och bli brun och fin! Nu längtar jag bara mer och mer efter varje dag. Det har till och med börjat komma sommar skor och kläder (?) Jag tycker det är liiite väl tidigt med det, för då när det börjar närma sig sommaren så är det man tänkt ha köpt slut kanske :( Sen så ska jag ju konfirmeras i maj också! Ska bli kul men jag kommer sakna att gå på läger och ha grymt kul med mina vänner! Och sen ska vi stå säsong i västerås med våran husvagn. Från campingen går en båt som man kan ta in till centrum. Hoppas det finns några snygga killar på campingen ;) Aja,nog om sommaren!
I onsdags var jag, Lollo och Becka på "Remade". Man kunde göra allt från smycken till motordrivna sopborstar. Det började 16.30 och slutade runt 18.30 men jag och Lollo var kvar ända tills klockan 21.00 (A) men det var så grymt kul ju! Jag gjorde typ 5 st ringar, som ni får bild på någon gång när jag har lust. Sen gjorde jag en söt sopborste med en motor på. Så när man startar den så åker den runt och sopar rent golvet åt en, fiffit va ;) Sen så gjorde jag en skitcool sak! Jag gjorde skålar av gamla LP-skivor. Jag gjorde 3 stycken, en i röd, en i stark blåturkos och en i lilablå.

Jag ska börja träna nu i veckan :D eller ja, jag ska börja i spinning med en kompis. Kommer bli så skönt att känna att man är lite duktig iaf! Ha det bra i kylan!



Kött med potatisgratäng och bearnesesås (♥)




With lots of love//Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Längtar också jättemycket till sommaren!

2011-01-30 @ 16:43:11
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0