The Gang♥

snart bär det av till vilsta och träffa tjejerna från vårat gäng i musikalen :D kulkul! vi ska väll öva lite grann och så :) sen kommer mina föräldrar och hämtar mej och då bär det av till stan för att kolla på bio! ska se den nya Narnia, den verkar bra! min datasladd är tyvärr borta så jag kan inte ta kort på det jag köpte igår och idag "/ men jag kan ju alltid skriva!

Stickad tröja från ginatricot 125 ;- 

Rakhyvel från chlas olsson 99 ;-

BH från H&M 99 ;- (hittade entligen en i min storlek)

Kuddfodral 30 ;- Jysk + en filt för 100 ;-

lösögonfrans lim 49 ;- Kicks

Puder H&M 49 ;- 

Trosor Lindex 30 ;-

det var allt jag kunde komma ihåg iallafall, får se om jag hittar sladden sen =) 


DAGENS OUTFIT

Ljusa jeans, JC
Svart basic linne, H&M
Stickad tröja, Gina
Massvis med armband, Gina
Örhängen, Bik Bok

det var allt =) måste städa mitt rum lite innan jag drar till Amanda♥
hadetbra!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0