Love And Peace♥

ChaCha Bloggen ;) <--- ha ha hade lust att skriva så bara för att. Min dator är knepig för att ibland så stängs den bara av och slutar funka. Så det är därför jag inte har skrivit på hundra år :(
igår var jag på konfirmations läger tills idag som var alldeles grymt kul! tog en massa kort men lägger inte upp alla nu det blir lite jobbigt ;) vi hade en massa tävlingar och var uppdelade i lag och sen så körde vi "så ska det låta". somnade efter fyra någon gång.. vet ni hur vi väcktes?! av att en ledare kom in i vårat rum och bankade skithögt med kastruller! HALV ÅTTA PÅ MORGONEN!! så gissa om jag har varit som en zombie hela dagen.. och idag var det sk. temasöndag som vi komfirmander har. Jag, Becka,Tilde,Simon och Anton satte upp ett eget litet sångnummer med två låtar. Det gick bra med tanke på att vi somnade så pass sent igår kväll! Vi pratade om allt möjligt inatt, ni vet sånt hära tjejsnack man brukar ha ;) men det var iallafall skitkul och jag längtar tills lägret i april! här kommer lite bilder på vi som sjunger


Högst upp: Simon & Becka& Anton Längst ner: Matilde och jag<3



riktigt charmiga bilder ;) ska nog sova nu!
LOVE AND PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0