46 ÅR!

uppdatering nurå!! hade en grymt bra födelsedag, först åt vi på ming palace och som vanligt skojar dom som jobbar där med en haha! sen drog vi och bowlade, nicole kom 1a och jag kom 2a ;) sen drog vi hem o spela kubb, sen kollade vi på film och gjorde grönsaksdipp till morötterna och gurkorna o till chipsen, mums! sen drog de andra hem och eve sov hos mig. Vi körde anden i glaset men det gick inte så bra... sen va vi på onsdagen och kollade på film. I torsdags var jag med syrran och badade i syndbyholm. Sen åkte vi till Tuna Park och gick där. Jag hittade en tröja och något mer som jag ärligt talat inte minns. I fredags...vad gjorde jag i fredags???
I lördags firade vi Mig, Lilian (min andra syster) och felicia ( min systerdotter) vi fyllde totalt 46 år :D kul var det iaf. Vi grillade och åt en massa gott o babblade. Fick massa fina pressenter som jag lägger upp på bild sen :). I söndags var jag hos ann-sofie (min syrra) och hade det bra (Y). I måndags fotograferades jag och blev profisionellt sminkad, det var awesome!!! Haha fast det var svårt att välja ut fyra kort av 86 stycken vi tog... På kvällen i måndags kom tilde till mig och sov där. Vi kollade på film och pratade massor hela natten. Sen drog hon nästa dag till teatern :) Och ja... idag är jag i husvagnen med ann-sofie. Vi ska till Ikea lite senare. Hoppas jag inte missat något nu! Hahaha fast jag minns fortfarande inte vad jag gjorde i fredags? hm...

Laddar upp lite bilder sen från födelsedagen =) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0