klantigt värre :)

godmorgon! det här blir andra gången jag skriver eftersom jag råkade tydligen nyss radera det jag tänkte publicera.
Vaknade halv åtta av att mammas hand knackade på min dörr och sa godmorgon,
och av att min väckarklocka tjöt för livet.
Fattar inte varför mamma och pappa är uppe redan nu bara för att jag ska iväg?
Haha de ska ju iknte ens följa med... Jag hade knappast gått upp om dom ska iväg på nåt på morgonen men inte jag, då hade jag sovit hela dagen ;)
Ska nog äta frukost snart och samla energi tills idag för tro mig man behöver mycket!
Det krävs mycket mer för mig att orka springa runt med en 3-åring (nästan 3) en vad det krävs för henne ;) och det är alltid jag som gäller, bara "moster", haha gulligt♥
kanske hinner slänga upp en bild innan jag drar sen!

CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0