Sluta klanka ner!

godmorgon! har nyss mumsat i mig frukost så nu är det bara duschen  kvar.
Sen ska jag cykla till syrran och ha spa, sen ska vi handla lite tror jag.
Drömde värsta mysko drömmen inatt!! drömde att jag hade ett spädbarn?! det va fett konstigt!
Sen gick jag i skolan med det som vanligt?hahaha!
man brukar ju säga att det man tänker på sist innan man somnar drömmer man om, men nejnejnej!
jag tänkte på vart vårat fotbad stod innan jag somnade, så det stämde inte alls med min knäppa dröm.
Men tänk på de som får barn i min ålder.. finns ju en tjej som kallar sig Micha som blev gravid när hon var 14 och fick en dotter som heter Kelly när hon blev 15 år.
Det är många som trycker ner henne och det tycker jag är fel!
Hon är en grymt stark tjej som vågar stå för vem hon är.
Och det borde det finnas fler av, alltså som vågar stå för vilka de är och inte är. 
Klicka in på hennes blogg: http://micah.myshowroom.se/ .
Hoppas ni har det toppenbra!
Kramar från mig



Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

nja finns brister eftersom hon från o till måste åka in på "ungdomspsyk.."

2011-07-14 @ 12:37:29
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0