Tjejsnack = (Y)

tjaaaaa alla! kom hem för typ en timme sen, gick med syrran på IKEA och köpte ljus,ljus,neccesär och goodis;)
kanske inte skriver nåt imorn för jag ska ha spa med syrran B-) SKÖNT!
blir väll ansiktsmask och fotbad och bara allmänt tjejsnack om allt möjligt.
*
Det har redan gått 1 månad av sommarlovet,helt sjukt om jag får säga det själv! Tiden går alldeles för  fort ibland tycker jag. Har dessutom insett att jag saknar konfirmationen väldigt mycket, hade galet kul där.
 Men tiden går fort när man har roligt, right?
Ser verkligen fram mot imorgon, ska bli så lovely med tjejprat! Jag älskar sånt! ♥
Nu ska jag kolla på film. En bra film.

Puss o kram skumbanan i marsipan. (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0