Träffat kussen! <3

hejsan! blir ett kort inlägg. Kusinen var som sagt hos mig och sov här.
Vi pratade massor, kollade på film (prom night & my sisters keeper)
sen tog vi ett kvällsdopp i sjön =)
Det var skitkul att träffa henne, eftersom hon bor i stockholm så ses vi dessutom inte så ofta!
Sen somnade vi runt klockan 4..
Vi vaknade klockan 9 av att hennes alarm på mobilen gick igång,
hon skulle bli hämtad halv 11, men självklart somnar vi om trots att det var snooze så vi vaknade 20 min innan hon skulle åka ;)
Här får ni en bild från när vi badade som Emelie tog!

 ( den går inte att få större :S  )

Imorn drar jag med familjen + systerdöttrarna till västerås och myser. Kanske hinner uppdatera en snabbis men antagligen får det vänta tills jag kommer hem. PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0