hej en rubrik är detta.

tjuuuu! dagen har spenderats med min söta kusin från stchlm. Jag blev hämtad av farmor eftersom bussen åkte förbi mig.. hahaha så liten är jag inte? sen fikade vi på espresso house i typ en timme och pratade om allt (mest killar faktiskt) sen vandrade vi runt i butiker. Hittade två hoodtröjor för 50 spänn styck, fett billigt! :o Sen åkte jag bussen hem och Emelie åkte hem till farmor. Men vi bestämde oss för att ses nu på kvällen så hon ska sova här, myspys (Y) I söndags var jag, Rebecka & Sanna & hennes lillebror på parken zoo och kollade på danny saucedo. Han är så jäkla het i verkliheten! Vi stog och skrek tills våra röster var helt döda. Sen kastade vi upp en gossedjurs-sköldpadda som vi vann i ankdammen (Y) men nu ska vi gå och handla massa gott, blir ingen uppdatering! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0