15 år yeaaahhhh! (lite rädd)

typiskt mig att skriva ett inlägg och sen glömma att publicera -.- förlåt för den dåliga uppdateringen! men man kan faktiskt ha mycket att göra på ett lov också, right?

 Men jag skrev iallafall att jag hade varit hos tilde för några dagar sen, vi åt massor med jordgubbar och vattenmelon, mumsigt! Sen badade vi och solade hela dagen och pratade massor. I onsdags förra veckan följde tilde med till västerås, vi hade det asbra förutom att vi brände oss rejält... iallafall jag haha;) Sen åkte vi hem på torsdagskvällen. Minns inte vad jag gjorde i helgen men det var säkert nå kul ;D O idag har jag handlat tills imorn, bakat tårta o städat mitt rum! För vet ni vad?! JAG FYLLER 15 ÅR IMORGON!! alltså den 5 Juli ;) så då blir lilla jag byxmyndig hahaha. Dagen firas med massa härliga kompisar som jag bjuder på mat på en restaurang! Sen drar vi och bowlar och sen hem till mig B-) Fast jag är lite rädd för lunchen imorn på restaurangen... när mamma ringde och bokade bord sa hon att jag fylde år, så jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte blir nån pinsam sång på restaurangen! :$ För att vara exakt föddes jag 03.05 på natten ;) kanske blir något inlägg imorgon OM jag hinner vill säga :P Ha det bra hipp hurra på min (snart) födelsedag!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0