Glad midsommar! <3

Glad midsommar Hoppas ni har något riktigt kul för er idag, eller så kanske ni bara är hemma och slappar vad vet jag ;) gick upp vid halvnio imorse och drog till västerås med familjen och mormor & morfar. Sen gick vi och åt på restaurangen vid oss. Det blev jordgubbstårtta, jordgubbar med grädde och en cappuchino för mig, mumsigt värre! Just nu fixar de med ett soltak vid våran husvagn så jag passar på att skriva lite på bloggen. Snart blir det att spela kubb och självklart kommer mitt lag vinna!



I onsdags var jag och mathilde i uppsala igen och shoppade lite smått. Eller ja, hon shoppade inte smått, det var jag som gjorde det ;) det blev en bikini, några smycken och en ögonskugga o ett linne o tröja. ääälskar sommarrea! Så för er som har ganska tom plånbok, passa på att fynda nu under sommarrean! Finns hur mycket billigt som helst. Upp till 70 % i butikerna. Igår hade jag och tilde tjejdag, vi målade naglarna och kollade på film. Dessutom när vi precis skulle äta pannkakor hos mig, så kom hennes föräldrar med burger king mat till oss. De fick tydligen en extra meny med sig ;) Btw, jag hittade ett getingbo i vårat tält :O 










Här får ni en charmig bild från när jag konfirmerade mig, jag är längst till vänster:




kramkram från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0