hos lollo!<3

OH MY GOD! det är första juni idag och det är typ inte  ens sommar :O aja, har sovit hos lollo inatt eftersom vi var och kolla på filmen 'Red Riding Hood' som var så sjukt bra! vi satt i den minsta salen som bara hade 13 platser, och vi va bara 6 stycken som var där :D och stolarna var gudomliga eftersom de var asstora och mjuka ;) innan vi kollade på bionpå kvällen så bowlade vi och jag vann med 5 poäng, så det var jäkligt lika! lollo skapå studentfirande idag i stockholm så vi vaknade ganska tidigt. Hahaha försökte vaxa benen iår, men det gick typ inte eftersom jag hade för torr hy och fick då prickar på benen. DÅLIGT. Har dessutom insett att jag inte har några nycklar med mig och mamma o pappa sover. smart va? Nej inte riktigt.. haha men nu ska jag gå till lovisa för hon har bränt sig på plattången puuusssssss

Kommentarer
Postat av: nathalie

hejsan! Du & en till får buda på plånboken för en tjej till vill också ha den! :)

2011-06-02 @ 22:07:34
URL: http://nathaliegustafssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0