regn på skolav...
eve sitter och fixar sig eftersom vi ska till bussen om typ en timme, men det pallar jag inte ;) vi försöker öva lite till låten vi ska sjung för skolan på kabarén men ah får se hur det går helt enkelt ;) är lite smått sur eftersom att det självklart ska regna på våran skolavslutning!! GAAHHHH!! skitskitskitskit. Hoppas vi inte måste vara i gympasalen då som förra året, för hela mitt ben somnade eftersom att vi satt, sen när vi skulle gå ut så kunde jag inte gå med ena benet haha. vi är fett taggade till grönan om en vecka!! Ska åka den där nya träbergodalbanan som inte verkar så värstans kul men det kanske den är ;) när jag kommit hem från eve så drar jag och lollo till borssökna och kvällsbadar o har det mysigt :D men nu ska jag inte skriva mer för eve tror jag skriver på facebook och gör en facerape haha ;)))) tjollahopphejsansa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en jätte fin klädstil!!

Kan inte du skriva i ett inlägg om vart du har köpt din tröja du hade idag? En vit med genomskinliga mönster.

Jätte fin blogg också :)

2011-06-09 @ 12:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0