tror på andar..

Godmorgon! gick upp klockan sex idag eftrsom det är skolavslutniiiing!!!
 Ska cykla till min syster snart för hon ska fixa mig.
slingade håret igår så jag slänger upp en bild på det någon gång idag om jag nu kommer hem.
 Det känns helt sjukt att jag ska sluta 8:an och börja i nian nästa år, tycker det är ganska sorgligt.
 Ser verkligen inte fram emot skolavslutningen nästa år eftersom vi splittras då :(
ushabuscha ska inte tänka på det nu!
 Har vaknat av en massa konstiga ljud från vinden nu på natten/morgonen,
 men det tänker jag inte prata om för det bringar ännu mer otur ;)
 och ja, jag tror faktiskt på andar!
har fixat manikyr på naglarna så nu ska jag käka frukost innan jag drar till annsofie,
 världens bästaste syster som satt 6-7 timmar igår och fixade mitt hår!

Puss så länge och ha ett grymt freaking kul sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0