ingen dator på ett tag, men nu så ;)

tjehnaaa! har inte uppdaterat på ett tag, har haft mkt skojigt att göra under den senaste tiden :) i onsdags var det sikta mot stjärnorna, eftersom jag var fadder så var jag med henne hela dagen och sminkade henne, lockade håret och en massa sånt :) Btw, HON VANN!!! hon var så sjukt duktig, började gråta när hon sjöng (A) aja, på kvällen var jag servitris åt niorna som hade en avslutningsmiddag, det gick bra :D efterråt stack jag o 2 vänner till djurgården och pratade en massamassamassa! sen drog jag hem. På torsdagen var det kabarén på skolan som jag o bästa vännen evelinavar med i. Det gick skitbra förutom att jag typ tappade rösten när jag sjöng! Det är något fel på min hals, så när jag pratar för mkt eller sjunger kan jag helt plötsligt tappa rösten... ska kolla upp det tkr jag.


okej, det där skrev jag för en vecka sen... mina föräldrar tog min dator för de tyckte jag miss-skötte mig men I'M BACK NOW!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Måndag
i måndags (för en vecka sen) va jag och eve på grönan hela dagen, kom hem runt 00.30. Åkte den nya berg-o-dalanan Twister som var sjukt kul! Mkt roligare en balder nästan faktiskt.. Sen gick vi spökhuset och jag trodde jag skulle dö. Direkt när vi kommer in i spökhuset kommer gubben från skräckfilmen 'Saw' och skrämmer oss. Har nog aldrig varit så rädd. Aja vi stog och skrev ett bra tag vid dörröppningen och folket utanför stog och skrattade åt oss tills den där gubben kollade ut ur huset, o då vart alla tvärtysta haha! sen sprang vi vidare och jag såg den vita damen gå uppför trappan sen poff försvann hon. Dock när vi gått upp för trappan såg jag att hon stog och gömde sig annanför en svart kappa, eftersom att hon hade glömt täcka en cm på hennes klänning som lyste i mörkret ;) sen gick vi förbi och plötsligt drar damen upp klänningen och springer mot oss! ofc får vi panik och springer upp för traoopr o snubblar men fortsätter krypa upp för dom. Sen slutade det med att vi sprang in i en vägg ;)



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helgen, RFM!!
var på Rock For Moc festivalen i helgen som var så jäkla bra!
fanns  en hel del snygga killar där ;) när vi kom dit spöregnade det men det slutade på kvällen/natten. Sen festade vi hela natten och la oss på morgonen. På lördagen va det chill på dagen men på kvällen och natten är det allt händer. Det fanns några bra band och sen va det disco som började klockan 01.00. Sen runt kl 04 satt vi och spela kort med några killar från dalarna, riktigt roligt folk! Jag och tilde festade loss på nattenm, hade så jäklans kul!

KYSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0